Meniu
Coș de cumpărături

Cariere - Marketing manager

MARKETING MANAGER -AIS CLINICS & HOSPITAL

București Full Time

Cerințe educaționale:

  • Studii superioare finalizate în unul din domeniile: marketing, medicină, farmacie, biotehnologie, de preferat studii aprofundate în domeniul marketing
  • Certificări specifice/experiență relevantă în ceea ce privește activitatea de marketing
  • Certificări specifice activității de marketing/product management
  • Certificări specifice activității de vânzări
  • Experiență de minim 1-2 ani pe o poziție care să presupună coordonarea activității de marketing într-o companie din domeniul medical/farmaceutic

Aptitudini și comportamente:

  • Gândire strategică și capacitate de sinteză
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Excelente abilități de relaționare, negociere și organizare 
  • Eficiență operațională – planificare / analiză / coordonare / control 
  • Responsabilitate, diplomație 
  • Initiațivă, spirit de echipă 
  • Dinamic și motivat; 
  • Inteligență nativă; 
  • Profunzime în gândire și capacitatea de anticipare a reacțiilor 
  • Atitudine pozitivă 
  • Orientare către client 
  • Leadership 
  • Capacitatea de a duce la bun sfarșit acțiunile sale, fără intervenția managerilor


Descrierea job-ului:

  • Participă activ, alături de top management, în procesul de elaborare și realizare a obiectivelor și strategiei de business a companiei pe termen lung, mediu și scurt (Marketing Strategic).
    • Crearea, supunerea spre aprobare și urmarirea realizării obiectivelor (lunare/semestriale/anuale) specifice departamentului în funcție de obiectivele generale ale societății
    • Analizează documentele specifice interne și externe (studii de piață, rapoartele specifice de marketing etc.), elaborează concluziile și propune soluțiile de optimizare a afacerii
    • Participă în implementarea proiectelor globale, la nivel organizațional, atunci cand i se solicită
    • Participă la vizite cu partenerii sau furnizorii în măsura în care acestea pot influența benefic dezvoltarea companiei și îmbunătățirea imaginii acesteia
    •  Identifică tendințele pieții și propune direcții de dezvoltare strategică pentru 3-5 ani în concordanță cu evoluția pieței
    •  Crează și implementează strategia de marketing prin stabilirea și atingerea obiectivelor de business pe termen scurt, mediu și lung atât pentru piața internă, cât și pentru piața externă
    • Responsabil de strategia și acțiunile tactice de comunicare internă și externă, media planning și buying, creația publicitară, relația cu agențiile de publicitate și alți furnizori externi de marketing, cu obiectiv major în gestionarea eficace a share of voice/ share of spanding și a comunicării directe către consumatori, prin canale și forme multiple de promovare
    • Propune spre aprobarea conducerii companiei și implementeăză acțiunile necesare pentru realizarea forecast-ului anual de vânzări
    • Responsabil de planificare, bugetare, segmentare și targetare, organizarea departamentului de marketing și a auditului de marketing, și sinergia cu celelalte departamente ale companiei
    • Implementează acțiuni de People Management
  • Coordonează activitatea departamentului de marketing în elaborarea strategiei de marketing globale și pe servicii/branduri promovate (Marketing Management)
    • Propune conducerii companiei acțiuni menite să crească gradul de engagement al echipelor
    • Monitorizeaza culegerea de date despre competitie și crearea Marketing Intelligence System (MIS)
    • Implementează Key Account Management la nivel de KOL (Key Opinion Leaders)
    • Elaborează strategia de marketing globală a AIS CLINICS & HOSPITAL și coordonează implementarea acesteia
    •  Implementează politica de marketing și planurile de marketing, se asigură permanent de atingerea targetului de vânzări
    • Urmarește permanent încadrarea în bugetele alocate pe fiecare tip de activitate
    • Supervizează și aprobă strategia de dezvoltare și planurile de dezvoltare
    • Crează oferte promoționale/comerciale din portofoliul de servicii/ produse
    • Crește penetrarea pieței și valoarea portofoliului de clienti
    • Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de Marketing în vederea implementării și menținerii unui sistem de Asigurare a Calității
    • Coordonează realizarea planurilor de marketing și a business case-urilor pentru serviciile noi/ produsele noi
    • Organizează, coordonează, supraveghează și susține activitatea echipei de promovare medicală și a coordonatorului echipei
    • Stabilește obiectivele cantitative și calitative pentru angajații din subordine
    • Verifică activitatea persoanelor din subordine, răspunzând de modul în care fiecare subordonat își duce la îndeplinire obiectivele stabilite
  • Promovarea imaginii firmei și a produselor comercializate (PR, Advertising)
    • Propune, dezvoltă și supervizează planul de comunicare și promovare a imaginii companiei
    • Asigură relațiile publice și promovarea firmei și a brandurilor comercializate
    • Monitorizează și supervizează actualizarea paginii web
    • Supervizează acțiunile de promovare a brandurilor comercializate
    • Comunică lunar / trimestrial / semestrial / anual top managementului rezultatele acțiunilor specifice departamentului și analizele vânzărilor către consumatori
    • Identifică si propune măsuri de eficientizare a acțiunilor de promovare a imaginii companiei și a brandurilor companiei
    • Negociază termenii contractuali pentru colaborarile de PR, Media Advertising și supune spre aprobare top managementului

Aplică pentru aceasta poziție

Captcha

Joburi disponibile

Asistent de farmacie

BucurestiFull-time

Recepționer / recepționistă

BucurestiFull-time

Asistent medical generalist

BucurestiFull-time

Marketing manager

BucurestiFull-time

Alătură-te echipei noastre și beneficiază de un pachet complet de beneficii:

• Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională
• Mediu de lucru dinamic și prietenos
• Posibilitatea de a aduce inovație și de a face o diferență în domeniul sănătății